PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS


Užsakymo pristatymas

 

LR teritorijoje prekės pristatomos per 2-7 darbo dienas, po apmokėjimo gavimo ir užsakymo patvirtinimo. Sąskaitą prašome apmokėti per 2 darbo dienas, kitaip Jūsų užsakymas bus automatiškai anuliuotas.

 

 Pristatymo būdai:

„Samus“ kurjerių tarnyba


 

Pasirinkus užsakytas prekes siųsti per kurjerį, jos siunčiamos per UAB "Samus" kurjerių tarnybą. Užsakymas pristatomas į namus arba perduodamas Lietuvos paštui, jeigu nepavyksta susisiekti su užsakovu. Siuntimo kaina 3 €, jei užsakymo suma neviršija 50€, esant didesnei užsakymo sumai, pristatymas nemokamas. Pasirinkus paslaugą KURJERIS, būtinai nurodykite savo telefono numerį ir būkite juo prieinamas.

 

 

"Omniva" paštomatai 

Pasirinkus prekes siųsti per „Omniva“ paštomatus, jas pristatys į pasirinktą "Omniva" paštomatą kitą darbo dieną po siuntos išsiuntimo. Siuntimo kaina 2,55 €, jei užsakymo suma neviršija 50€, esant didesnei užsakymo sumai, pristatymas nemokamas. Siunčiame tik apmokėtus bankiniu pavedimu užsakymus. 


   „Lietuvos paštas“

 

Pasirinkus prekes siųsti per „Lietuvos paštą“ jas pristatys AB „Lietuvos paštas“ per 3-7 d.d. Siuntimo kaina 3 €, jei užsakymo suma neviršija 50€, esant didesnei užsakymo sumai, pristatymas nemokamas. Siunčiame tik registruotas pirmenybines siuntas.

 

 Savarankiškai

 

Atsiimkite prekes jums patogiu laiku mūsų ofise Vilniuje. Kai prekės bus paruoštos, į el. paštą gausite pranešimą, jog jūsų užsakymas paruoštas ir galite atvykti atsiimti. Prekės paruošiamos per 1d.d.

Užsakytas prekes galite atsiimti adresu: UAB "Promo aroma"  Panerių g. 51 – 324A Vilnius, LT-03160. Verslo centras "Skraidenis", 3 aukštas. I-V 8:00-17:00. Pasiskambinti prieš atvažiuojant.

 


 Prekių grąžinimas


Prieš užsisakant bet kurio aromato ODORO produkciją, rekomenduojame prieš tai jau būti susipažinus su produkto aromatu. Tai galite padaryti atvykus pas mus į ofisą arba el. parduotuvėje užsisakius kvapų mėginėlius.

Parfumerijos prekės ODORO nėra grąžinamos.

Įsigyta produkcija yra keičiama tik tuo atveju, jeigu pirkėjas apie norimą keitimą įspėja iš anksto ir atvyksta į UAB "Promo roma" ofisą adresu Panerių g. 51-324A savarankiškai. Visais kitais atvejais prekės yra nekeičiamos  ir negrąžinamos;

Pirkėjas pastebėjęs, kad prekė yra brokuota, bet ne vėliau, kaip per 14 dienų nuo prekės išsiuntimo datos, turi registruotu paštu išsiųsti brokuotą prekę pardavėjui, kartu su užsakymu lydinčioje sąskaitoje nurodytu adresu. Siunta turi būti supakuota. Prieš išsiųsdamas brokuotą prekę, pirkėjas turi informuoti pardavėją apie brokuotą prekę ir ketinimą ją grąžinti. Informuoti laisva forma elektroniniu laišku, adresas: info@kvapumarketingas.lt

 

Daiktų trūkumai šalinami, daiktai keičiami, grąžinami, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” (Žin., 2001, Nr.58-2105) patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.