Žiemos šventėms pamažu artėjant, daugelis ima ieškoti dovanų idėjų ne tik šeimos nariams, bet ir verslo partneriams,...
ODORO MOOD kolekcijos pakuotė "NAPA Baltic 2019" gavo sidabrą
Džiugi žinia ODORO prekės ženklui — kolekcijos ODORO MOOD namų kvapų pakuotė „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose pelnė sidabro medalį. „NAPA Baltic 2019“ — tai kasmet vykstantys Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino apdovanojimai. Šio renginio tikslas: įvertinti produktų pakuotės dizainą ir geriausius pavyzdžius pristatyti ne tik šios srities profesionalams, bet ir plačiajai visuomenei. Iš viso konkursui buvo pateiktas 121 darbas, iš jų komisija atrinko finalininkus 9 kategorijose ir galiausiai 21 darbas buvo apdovanotas.
ODORO — VIENINTELIAI SUKŪRĘ PAKUOTĖS DIZAINĄ PATYS
Spalvingas ODORO MOOD kolekcijos pakuotės dizainas sidabro medaliu buvo įvertintas „Other“ kategorijoje. Įdomu tai, kad kitiems prekės ženklams, pelniusiems apdovanojimus, pakuotes kūrė dizaino studijos, didelės kūrybinės reklamos agentūros ar dizainerių komandos. ODORO — jaunos šeimos vystomas prekės ženklas, prie kurio pakuotės dizaino dirbo patys įkūrėjai. Vizualų sprendimą ODORO MOOD kolekcijai sukūrė Ernesta Doroškevičienė, ODORO veiklą plėtojanti kartu su vyru Edvardu. „Nuo pat ODORO gyvavimo pradžios įdedame daug laiko, meilės ir pastangų, kad klientą pasiektų aukšta kokybė, visi produktai gaminami rankomis. Namų kvapo pakuotė — labai svarbi produkto dalis, kadangi būtent per ją prasideda žmogaus pirmoji pažintis su kvapu. Norėjome, kad ši pakuotė tarsi pati kalbėtų
už save, ir dizainas taikliai perteiktų kiekvieno kvapo nuotaiką bei kas glūdi jo viduje“ — kalbėjo Ernesta.



APGALVOTOS DETALĖS — KAD IŠSIRINKTI BŪTŲ LENGVIAU
Namų kvapai su lazdelėmis daugeliui siejasi su jaukumu, todėl ir pakuotėje atsispindi ši prekės ženklo skleidžiama žinutė. „Nusprendėme apie produktą iškomunikuoti visais įmanomais būdais: per kvapą (vos pakėlus pakuotės dangtelį, ji kvepia), per vizualus (spalvos, formos, mažos detalės), per lytėjimą (specialus pakuotės padengimas) bei emocijas.“ — pasakojo ODORO įkūrėja ir kūrybos vadovė Ernesta Doroškevičienė, ODRO veiklą vystanti kartu su vyru Edvardu. Jis prie ODORO MOOD kolekcijos apipavidalinimo prisidėjo tobulindamas pakuotės tekstus. Ant produkto nugarėlės nugulę kvapų aprašymai — trumpi ir taiklūs. Juose pats ODORO prekės ženklas su klientu maloniai bendrauja pirmuoju asmeniu — tai suteikia ypatingo šiltumo pojūtį. Be to, kiekvienas ODORO MOOD kolekcijos namų kvapas turi savo unikalų šūkį, kuris žodžiais perteikia esminę aromato idėją.
Stilinga namų kvapų su pagaliukais dėžutės detalė — langelis, per kurį galima užuosti aromatą, vos šiek tiek pakėlus pakuotės dangtelį. „Labai tikimės, kad visos šios mažos detalės padės kiekvienam atrasti savo mylimiausią aromatą arba sėkmingai išrinkti dovaną kam nors kitam.“ — kalbėjo ODORO kūrybos vadovė Ernesta Doroškevičienė.
KRUOPŠTUS KŪRYBINIS DARBAS
„Iš pradžių ir mes bandėme kurti dizainą su gerai žinomais pakuočių dizaineriais, bet vis atrodydavo, kad eskizai neatspindi kvapo nuotaikos. Tai paragino pačiai imtis dizaino ir įgyvendinti mūsų kūrybines idėjas“ — kalbėjo ODORO kūrybos vadovė Ernesta. Žinoma, tai buvo nemenkas iššūkis neturint išsilavinimo ar daugiametės patirties dizaino srityje, tačiau, panašu, kad kai labai nori ir stengiesi — viską įmanoma išmokti. „Už tos gražios pakuotės, kokią matome dabar, slypi ilgas kūrybinis procesas — buvo sukurta daugybė skirtingų maketų, bandyti skirtingi variantai.“ — pasakojo ODORO įkūrėjai. — „Tačiau po sunkaus kūrybinio darbo dar smagiau, kai rezultatas lieka įvertintas. Tokie laimėjimai ne tik džiugina, bet ir dar labiau įkvepia eiti, kurti ir tobulėti toliau, kam mes ir esame nusiteikę.“
ODORO — tai jaunos šeimos kuriamas verslas. Drąsiai eksperimentuojantys aromatų pasaulyje Ernesta ir Edvardas Doroškevičiai tikina, kad kvapai yra ir jų pomėgis, ir darbas. ODORO kūrybos vadovė Ernesta yra baigusi rinkodaros magistro studijas. Ji plėtoja ODORO prekės ženklo įvaizdį, kuria ODORO etikečių ir pakuočių dizainus bei palaiko tvirtus ryšius su spaudos, pakavimo partneriais. Edvardas turi tarptautinio verslo administravimo magistro laipsnį (EMBA) ir ilgametę patirtį verslo pirkimų, gamybos ir kokybės kontrolės srityse. Visi ODORO produktai kuriami nedidelio kolektyvo narių rankomis, o dauguma gamybai naudojamų aromatinių aliejų atkeliauja iš Prancūzijos ir Vokietijos. Norintys auginti savo prekės ženklą verslininkai yra reiklūs ne tik sau, bet ir partneriams bei tiekėjams. Juos renkasi itin kruopščiai tam, kad klientą pasiektų tik aukščiausia kokybė.