PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS 

Užsakymo pristatymas  

 LR teritorijoje prekės pristatomos per 2-7 darbo dienas, po apmokėjimo gavimo ir užsakymo patvirtinimo. Sąskaitą prašome apmokėti per 2 darbo dienas, kitaip Jūsų užsakymas bus automatiškai anuliuotas. Į Kuršių Nerijos teritoriją siuntų nespristatome.  

Pristatymo būdai:

„DPD“ kurjerių tarnyba   
Pasirinkus užsakytas prekes siųsti per kurjerį, jos siunčiamos per UAB "DPD Lietuva" kurjerių tarnybą. Užsakymas pristatomas į namus arba grąžinamas siuntėjui, jeigu nepavyksta susisiekti su užsakovu. Siuntimo kaina 4,00 €, jei užsakymo suma neviršija 45€, esant didesnei užsakymo sumai, pristatymas nemokamas. Pasirinkus paslaugą KURJERIS, būtinai nurodykite savo telefono numerį ir būkite juo prieinamas.
Nuo 2020.03.16 (pirmadienio) pradedame vykdyti bekontaktį pristatymą. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant. Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas vienu iš toliau nurodytų būdų.
Ko tikėtis, jei laukiate siuntos pristatomos į namus?
Kurjeriui atvykus jis neužeis į privačius namus ar butą (tam tikrais atvejais gali užeiti į bendro naudojimo patalpas, tokias kaip laiptinė ar koridorius). Maloniai prašome pasitikti kurjerį lauke ar kuo arčiau lauko durų.
Kurjeris Jūsų siuntą paliks 2 metrų atstumu nuo Jūsų ir tiesiogiai su Jumis nekontaktuos.
Ar reikės pasirašyti skeneryje? Ne, siekiant išvengti bet kokio kontakto ir sumažinti riziką, skeneryje pasirašyti nereikia.
Gavėjo parašas, keičiamas vienu iš toliau nurodytų būdų:
1. Per atstumą parodykite kurjeriui galiojantį savo asmens dokumentą. Kurjeris savo skeneryje įves 5 paskutinius asmens dokumento numerio skaitmenis. Dokumento numeris nėra Jūsų asmens asmens kodas. Tinkami dokumentai: pasas, ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas, leidimas gyventi Lietuvoje.
2. Jei su savimi neturite asmens dokumento, Jums sutikus, kurjeris paprašys atsistoti Jūsų šalia siuntos ir iš 2-3 metrų atstumo Jus nufotografuos kartu su siunta. Tai bus laikoma įrodymu, kad kurjeris įteikė siuntą. Jūsų nuotrauka bus tvarkoma tik siuntų pristatymo ir pretenzijų bei skundų nagrinėjimo tikslais. Informacija saugoma 7 mėnesius nuo užfiksavimo. Nuotraukos, užfiksuotos kurjerio skeneriu, automatiškai pateks į atskirą saugų serverį, todėl kurjeris negalės ir neturės techninės galimybės nuotraukų kopijuoti ar persiųsti tretiesiems asmenims.
3. Jei su savimi neturite asmens dokumento ir atsisakote fotografuotis, Jums pageidaujant kurjeris gali Jūsų siuntą nukreipti į Jums patogiausią DPD Pickup paštomatą. Šiuo atveju siunta turi atitikti maksimalius paštomato dydžio ir svorio reikalavimus: maksimalus ilgis – 61 cm, maksimalus plotis – 44 cm, maksimalus aukštis – 37 cm, maksimalus siuntos svoris - 20 kg.
4. Jeigu atsisakote su visais trimis aukščiau išvardintais būdais, kurjeris negali palikti siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.
Daugiau informacijos rasite: https://www.dpd.com/  
"Omniva" paštomatai 
Pasirinkus prekes siųsti per „Omniva“ paštomatus, jas pristatys į pasirinktą "Omniva" paštomatą kitą darbo dieną po siuntos išsiuntimo.
Siuntimo kaina 3,50 €, jei užsakymo suma neviršija 45€, esant didesnei užsakymo sumai, pristatymas nemokamas. Siunčiame tik apmokėtus bankiniu pavedimu užsakymus.
Šiuo metu pristatymas OMNIVA paštomatais trunka 1 -2 d.d.
Tarptautinių siuntų pristatymas už Lietuvos ribų vykdomas įprastai, tačiau taip pat galimi siuntų vėlavimai dėl susidariusių eilių pasienyje ir sustiprintos kontrolės. Atsižvelgiant į griežtesnę pasienių kontrolę ir pasienio ruožuose susidariusias eiles, galimi trikdžiai dėl savalaikio siuntų iš/į Lietuvos pristatymą/gavimą. Kviečiame savo siuntą atsiimti kuo greičiau, kad kita siunta pasiektų savo adresatą kuo skubiau. Rūpinkimės vieni kitais.
Daugiau informacijos rasite: www.omniva.lt
Atsiėmimas ODORO saloje AKROPOLIS | Vilnius
Nuo šiol savo užsakymą NEMOKAMAI gali atsiimti ODORO saloje Akropolyje, Vilniuje.
Užsakymas bus suruoštas per kelias valandas nuo apmokėjimo patvirtinimo.
Užsakymą galima atsiimti įprastu prekybos centro AKROPOLIS | Vilnius darbo laiku:I-VII 10:00-22:00
 Prekių grąžinimas
Prieš užsisakant bet kurio aromato ODORO produkciją, rekomenduojame prieš tai jau būti susipažinus su produkto aromatu. Tai galite padaryti atvykus pas mus į ofisą arba el. parduotuvėje užsisakius kvapų mėginėlius.
Parfumerijos prekės ODORO nėra grąžinamos.
Įsigyta produkcija yra keičiama tik tuo atveju, jeigu pirkėjas apie norimą keitimą įspėja iš anksto ir atvyksta į UAB "Promo roma" ofisą adresu Kauno g. 32 savarankiškai. Visais kitais atvejais prekės yra nekeičiamos  ir negrąžinamos;
Pirkėjas pastebėjęs, kad prekė yra brokuota, bet ne vėliau, kaip per 14 dienų nuo prekės išsiuntimo datos, turi registruotu paštu išsiųsti brokuotą prekę pardavėjui, kartu su užsakymu lydinčioje sąskaitoje nurodytu adresu. Siunta turi būti supakuota. Prieš išsiųsdamas brokuotą prekę, pirkėjas turi informuoti pardavėją apie brokuotą prekę ir ketinimą ją grąžinti. Informuoti laisva forma elektroniniu laišku, adresas: info@kvapumarketingas.lt  
Daiktų trūkumai šalinami, daiktai keičiami, grąžinami, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” (Žin., 2001, Nr.58-2105) patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
  • Registruotis

Naujos paskyros sukūrimas

Jau turite paskyrą?
Prisijunkite su Arba Atstatyti slaptažodį